Suomen valtion omistaman rahapeliyhtiö Veikkauksen markkinaosuus digitaalisessa pelaamisessa on kasvanut merkittävästi viime kuukausien aikana, kun yhtiö on onnistunut lisäämään läsnäoloaan verkossa, ilmenee Veikkauksen vuositulostiedotteesta.
Yrityksen osuus digitaalisesta pelimarkkinasta on noussut 3%, mikä heijastaa yhtiön strategisten panostusten tuottoisuutta digitaalisten pelipalveluiden kehittämisessä.
Toimivat uudistukset
Kasvu tulee aikana, jolloin digitaalinen pelaaminen on kasvattanut suosiotaan ja kilpailu alalla on kiristynyt entisestään. Veikkaus on vastannut tähän haasteeseen panostamalla digitaalisiin alustoihin ja uudistamalla pelivalikoimaansa vastaamaan paremmin digitaalisen ajan tarpeisiin.
Yhtiön investoinnit ovat tuottaneet hedelmää, kun Veikkaus on onnistunut houkuttelemaan uusia pelaajia digitaalisten kanaviensa kautta. Esimerkiksi mobiilisovellusten käyttö on lisääntynyt merkittävästi, ja yhä useampi pelaaja on löytänyt tiensä mobiilin kautta Veikkauksen pelien pariin.
Vaikka Veikkauksen markkinaosuuden kasvu digitaalisessa pelaamisessa on myönteinen merkki yhtiön kehityksessä, kilpailu alalla pysyy kuitenkin kovana. Yhtiön on jatkettava innovatiivisten ratkaisujen kehittämistä ja asiakaskokemuksen parantamista pysyäkseen kilpailukykyisenä digitaalisessa pelimarkkinassa.
Lue lisää kasinouutisia:
- Hyödyttääkö tuleva pelialan kilpailun avautuminen Veikkausta?
- Veikkaus valmistautuu henkilöstövähennyksiin lisenssimallin lähestyessä
- THL näkee uuden rahapelijärjestelemän uhkana
- Alaikäisten rahapelaaminen edelleen yleistä Suomessa
- Ruotsi valvoo entistä tiukemmin maan rahapelimarkkinoita
- Uuden rahapelinlain luonnos: Muutoksia kilpailuasetelmiin Suomessa